Ny header


Ja, jag är ju då en person som tröttnar lätt på att ha samma sak väldigt länge. Så kärve håller på att fixa en ny header åt mig (var även hon som gjorde den gamla) det är jättesnällt av henne :) Såhär ser den ut än så länge men ska lägga till lite text och förmodligen ta en lite livligare bakgrundsfärg :) tycks? I like it  =)
Men som jag sa i föregående inlägg, jag måste verkligen lära mig att fixa det här själv då jag ibland vill byta bara efter en månad haha! Har absolut ingenting med att göra att jag tycker att headern inte är snygg, jag gillar bara variation :) Nu är iallafall det viktigaste i livet med på min blogg, nämligen familjen. Även fast vi i våran familj inte har världens bästa kontakt så vet jag att dom finns där när jag behöver dom och de kommer de alltid göra.


"Ohana betyder familj, och familj betyder att ingen lämnas utanför"
Känner ni igen det? Kommer från filmen Lilo & Stitch, det har jag verkligen fastnat för, det stämmer så bra! Så min systerson och systerdotter får representera min familj, och såklart mina älskade katter (rip nasse <3) och min pojkvän måste ju få vara med då jag delar största delen av min tid med dem :) ♥
Längtar tills jag får skapa min egen lilla familj om sådär 3-5år. Kärlek är det viktigaste jag vet och det kommer synas i min familj! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0