party,thelma,kattunge,janina, systrar m.fl

Igår var jag hos janina där vi drack med några fler tjejor:) dock hade jag inte mycket att dricka så stack iväg en stund o träffa raggarn o så =) kom tillbaka typ lagom till läggdags, idag har vi bara fixat oss för att dra hem till mig. käkade lite snabbt på max, har duschat o fixat mig och emil o mäklubba skaffade oss alkohol.
nu inväntar vi mäklubba som duschar, erica & alex som ska förfesta här sen krog & jessica som e på G :D
JANINA OCH BABE ÄR HERE OFCÅÅÅRSE ;D

tittade på en kattunge i kungsör med, men en hona o så nja jag smälte inte direkt och det är viktigt att göra tycker jag :) så blir att leta vidare och helst ska det ju vara en hane :)
NU SUPER VI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0