pyssel

Har man tid att hålla på med när ens pojkvän jobbar! Nejmen, hade bara Emils jobbtider nerskrivna i kalendern på min mobil och har märkt att den lätt flyttar runt grejer och så är det så jobbigt att titta i, så ville få över hans tider på papper :) Det har jag alltså pysslat med ikväll :)

de första bilderna är lite mörka men lite syns väl :) augusti är ganska tomt men han har redan fått några extra tider som jag inte kan fylla i då emil har lappen, och så är de bara en månad egentligen :)
sen lite gott o blandat, egobild, sötnosen och sötnosen när hon snor min thaimat haha ;P



hittills har jag lärt mig att hon gillar:
Vaniljsås
♦ Beasås
♦ Remouladesås
♦ jordgubbar
♦ kött
♦ vietnamnudlar (thai)


och att hon ej gillar:
♣ Katt"godis" som är bra för tänderna som omtänksamma matte köpte
♣ mjölklinser med kattmynta som husse var gullig och köpte
haha så ja allt som vi äter ska hon ha ;) tihi mitt hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: janina

min mise gillade dom iaf ;) din eh bah kräsen haha (;

2010-07-08 @ 13:16:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0