Rubrik.

Yeaaah fantasi :)
Igår var jag i kungsör hos janina medans emil jobbade, de va mysigt vi tog de bara lugnt o snacka som vanligt :) på kvällen fick vi med oss janina och mike hem, lite sleepover o så drack vi nån cider =) Thelma hatade mike dock så fick ha henne på toan några timmar under natten för att mike nästan fick värmeslag när/om vi stängde sovrumsdörren. Men men rolig kväll iaf, emil o jag badade lite på kvällen med (:
Nu har både min make o fruga åkt, maken för att jobba o frugan för att komma hem o imorgon åka till sin maaaaan. så nu är jag ensam hela kvällen, ogilla!
fast tittar man på min lilla bebi här så blir man glad iaf! ;)
Bilden passar in på min kväll, funderar nämligen på att nörda unga mödrar litegranna.. om jag inte hittar någon rolig att bada med lr nå =)

Liten påminnelse till mig sj bara; tandläkaren 5augusti 10.50!

Kommentarer
Postat av: blöööööööööööh

det var mkt trevligt! din eh konstig! rädd mike? hahaha, första gången någon är det tror jag haha (:

försök nu fixa 100 kr tills nästa lördag ;)

2010-07-14 @ 20:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0