Sony Ericsson W995

Som många av er läst så skaffade ju jag och emil nya mobiler på en marknad i våras. Vi hade ingen aning om vilken mobil vi sagt ja till (alltså hur den såg ut) men när vi kollade upp den så verkade den helt okej. Vi fick hem den och jodå den var faktiskt jävligt bra. 5megapixel kamera, 16gig minne, bra musik och kamera mobil alltså. Samma operativsystem som SE Satio har. Men däremot trodde jag att jag skulle klara av att ha touch, vilket det har visat sig att jag inte gör. Det är inget för mig helt enkelt, och nu har vi uppgraderat den hos the phone house så att alla buggar den hade i början är som bortblåsta. Nu funkar alltså min mobil jättebra och jag skulle behålla den om den nu hade knappar :P Och om det var en Sony Ericsson iofs, har man haft en ericsson går det inte att byta enligt mig, deras menyer, att man får % på batteriet och att det nu går att ha konversationer på sms så det ser ut som sms finns inte på något annat märke och det vill jag ha.
Det vill jag vill säga är att nu vill jag ju då sälja min Nokia X6a OLÅST, 16gig minne med alla original tillbehör + laddare till bil och ett bluetooth headset värt 999kronor. Kartong, kvitto allt finns kvar. Vi "köpte" mobilerna den 27 april men fick hem dom kanske två veckor senare så i början av maj. Det finns inga somhelst märken på min mobil då jag alltid är försiktig med den och har haft den i en skyddstrumpa och nästan aldrig tappat den i golvet.
Vill ha minst 2500kr, det är det lägsta jag skulle sälja för. Den finns på tradera för 3000 helst men köp nu 2700. Då mobilen själv är värd 3999:- hos tph och det finns med tillbehör för över 1000kr & den är varsamt använd vill jag inte sälja till skampris :)

Här är allt med på bild förutom den vanliga laddaren som jag glömde lägga med.
◊ Nokia stereo headset/hörlurar WH-701 (nypris 225:-)
◊ Iqua Slim bluetooth headset BHS-611 med extra öronsnäcka & laddare (nypris 999:-)
◊ Mini bluetooth dongel (USB 2.0)  för PC PDA mobiltelefon (nypris 99:-)
◊ Nokia bil-laddare (nypris 149:-)
◊ Kartong, kvitto, cd, manual, garanti i två år så ca 21mån kvar
◊ 25 fria låtar från Nokia Music Store värde 250:-
◊ Nokia laddare (smal)
◊ Nokia x6 svart
◊ Fri surf (upp till 5mg tror jag dom sa dock) ingår tills den sista augusti!
◊ Olåst !!!

http://www.tradera.com/Nokia-x6-16GB-auktion_341059_115456657 -tradera länk vet inte hur man gör den tryckbar! :P


KÖP KÖP KÖP ELLER BYT BYT BYT MOT W995 ;)
KÖP KÖP KÖP ELLER BYT BYT BYT MOT W995 ;)
KÖP KÖP KÖP ELLER BYT BYT BYT MOT W995 ;)
KÖP KÖP KÖP ELLER BYT BYT BYT MOT W995 ;)
KÖP KÖP KÖP ELLER BYT BYT BYT MOT W995 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0