tjenispenis

Har inte så mycket att säga, allt går bra med lilla Thelma iaf :) Förutom igår när vi åkte till tuna park en sväng och när vi kom tillbaka så stod balkongdörren öppen och innan thelma kom fram...haha needless to say, jag blev skitorolig och sprang ut och ropade på henne satte upp lapp osvosv och grät som en idiot för att det skulle hända mig igen! fyfan :( men så gick vi in för jag skulle hitta nr att ringa till polisen eller nån som tar upp djurlik som blir påkörda, och så hör jag emil skrika "vad var de som lät?!" och inspringades kommer Thelma med sin lilla plinga på halsbandet haha! så hon hade aldrig vart borta, fyfan villken lättnad :) balkongen o alla fönster är helt stängda numera hehe.. vet inte hur dörren kom upp men men :)
Igår var första dagen baby jobbade, gick bra för han tror jag :) jag och thelma låg i sängen o myste hela dagen tills han kom hem. på kvällen fixade vi mat och jag städade lite i lägenheten :) idag jobbar  han natt :( alltså 15.30 - 14.00, megalång tid och jag hatar :/ men det är mer pengar för han så!
Så blir nog att städa lite till här hemma idag först, sola lite (antingen ute om vädret tillåter eller solarium) och sedan bada med Jessica m.flera (:

Och för er som inte läst på facebook, jag kom in på Djurvård till hösten! Asglad är jag :D haha börjar på min 18årsdag... ;) jaja lycklig är jag ändå :D tagga kryssning 25med :D:D:D
nu ska jag mysa ner min man innan han åker, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0