a year

Imorgon var det ett år sedan det hände. Ett år sedan jag blev mer sårad än jag någonsin trodde jag kunde bli av någon jag bryr mig så mycket om. Och det roliga är att för ett år sen imorgon, hade jag inte en jävla aning om det. Seven months of healing
Allting blir bättre med tiden? Hoppas att jag inte funderar på det här för mycket imorgon nu, och har kul på 70årskalaset istället. Fan ska man komma på sånt här för?!
Och för att underlätta saken så är det snart den 11juni, ett år till min älskade bebis inte fått leva på denna jord med mig. Saknar dig världens bästa misse, föralltid min fina ängel ♥

även ett år sedan jag gick ut ettan med dem bästa. Då jag trodde jag skulle ta studenten i karlstad med alla goa människor. Innan jag kastade bort allt.. miss u.. <3

Kommentarer
Postat av: Milla

Hände det inte den 3e? Det var ju en onsdag, enligt Oskars bdb iaf :P Är bara tvungen att fråga, förlåt :)

2010-06-01 @ 23:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0