bloggtorka

återigen. haha sorry. men det finns ingen tid,lust eller ork till det ibland :) nu har jag även hunnit med att ta om piercingen i tungan så nu har jag även grova smärtor o dras med haha! :) idag har det iaf varit kalas för lilla kusin andré som fyllt elva idag! och grattat syster annica som fyller 24 år via sms tyvärr då hon bor i sthlm :) älskar er båda hoppas ni haft en superdag!
jag blev iaf väldigt trött, och fick jätteont i tungan av att äta massa bakelser, mat osv osv! blir nog yoghurt from nu :D
nu tkr mamma o lena som förfestar här ikväll att jag knapprar för mkt på tangenterna så ska dra mig nu, byes! ;)

min sötprins :) ♥

iiih :) kärlek <3

linda gick ut nian :)

mosters lilla busfrö :)

gammal outfit, rotade fram ett gammal hk linne ur pappas garderob :)

hihi mitt lilla freak :)

Det får räcka för nu, lite att glo på iaf ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0