Empty rooooom

Hihi ja, det är faktiskt väldigt tomt när älskling inte är här! Han är ute och fiskar i Arboga just nu med Porre och imorgon jobbar han mellan 09.30-15.30 så då tänkte jag att jag kunde övernatta hemma då jag kommer att vara mycket i kungsör resten av juni skulle jag tro! (om det är okej s. wahlgren? ;P) hihi jag ska städa som aldrig förr :D)


Tror att jag ska försöka komma igen med det här igen! Kanske inte många som bryr sig om min recension på en film, men det är kul så jag kan göra det för min skull om inte annat! :) Ikväll ska jag försöka hinna se "The Box" så när den är sedd lägger jag upp ett litet betyg här! :)

Snart ska jag gå och "väcka" mamma som vilar lite innan hon ska ner och hjälpa morfar med lite mediciner, får se om jag hinner följa med. Skulle väcka henne senast 8 men då börjar ju Ugly Betty så hihi ;)
Förresten har jag finaste mamman ♥

Imorgon blir det kalas också! Emils farfar Mats fyller 70år ! Så ska dit o keka tårta o dricka lite pilsner haha ;) Grattis mats :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0