hemma!

Nu sitter jag i mitt härliga rum igen! Har vart två underbara nätter o dagar hos janina, som alltid :) mycket skoj och stekande i solen :* nu kommer vi nog inte synas på typ hela sommaren :'( hemskt! men vi taggar 18årskryssningen iaf! :D
67 dagar för mig, 54 för janina :D

iallafallll, baby står just nu o fixar äggmacka åt oss, gullungen :) Gott med en ordentlig frukost må jag säga! Vad dagen för mig är en bra fråga, älskling ska fiska vid tre med broberg, usch o fy vad tråkigt!!! :) får väl steka lite i solen eller nörda nån serie ;)
ja, det var väl de "intressanta" jag hade o säga..

Kommentarer
Postat av: janina

ohh längtar sönder till kryssningen !!! :D <3<3<3

2010-06-17 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0