sent inlägg

skulle skriva ett inlägg om helgen (som var GULD) men så hamnade vi på andra sidor o kolla bilder o skit så det får bli en massiv bildbomb efter peace istället!  klockan står på 08.00, det blir dusch, fix, packa de sista, fixa stormkök o sen är vi på väg! med några stopp i guess men ändå PÅ VÄG :D möter upp jayho,matilda o niklas där sen o fixar camp!
hoppas ni alla har en superbra vecka (spec janina som kommer vara på malta!) för det kommer vi ha! :D
puss!

emil råkade bli rakad i helgen... ;) (a) puss på min söta karl <3

Kommentarer
Postat av: janina

jag vill inte till malta :( hahaha

2010-06-28 @ 15:43:27
Postat av: liindblaads

förlåt för sent svar. men måste ha missat din kommentar :O

adda mig på msn [email protected] så kan vi snacka om det där :)

2010-07-01 @ 22:32:13
URL: http://liindblaads.blogg.se/
Postat av: liindblaads

äntligen e det veckans blogg på bloggen igen !anmäl dig eller din vän nu, så har du chansen att vinna en intervju och va med i min blogg

2010-07-02 @ 11:21:29
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0