Bastuuuu

Hallåja, igår blev det bastukväll o lite dricka här hos Emil, mycket mysigt tills jag tydligen fick i mig för mycket vin och bestämde mig för att gå upp och nyktra till lite o gå ner igen. Men det vart bara äckelspyor o snurrighet som slutade med att jag somnade :/ Jävligt tråkigt för de var roliga människor, bra väder o inget spår, fanfanfan dumma vin :( Men som sagt, hoppas att alla ni som var här hade det kul iaf :)
Today är hela kroppen ur balans, min första riktiga bakfylla. Usch säger jag bara, vill bara att det ska gå över, iaf tills ikväll då det blir kvarnsjön o grilla o lite sånt med Porre, Vicky, Jonas, Lund och Linda :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

hejhej :)

kul att du börjat läsa bloggen igen :) har tyvärr inte skrivit så mycket om att jag och Linus blev tillsammans igen, men det är ganska nytt, bara två veckor sen :) Hursomhelst så träffade jag en annan kille i några veckor och Linus var rädd att Rikard skulle ta hans plats osv. så vi började snacka mycket igen så blev det som det blev :) Och jag kan inte va gladare :)

Och jaa, jag tycker också att Julias mamma beter sig löjligt, hehe, så tack för ditt stöd :)



kram :)

2010-05-17 @ 00:33:59
URL: http://lisaklingblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0