Bloggtorka

Tjena mittbena bloggen! Som ni kanske märkt har jag inte haft någon vidare blogglust... vet inte varför, kanske bara gjort så mycket annat att jag inte orkat helt enkelt :-)
Jag och min käre pojkvän har farit mycket emellan Kungsör och Eskilstuna, för helt onödiga saker egentligen haha. Men så kan det vara ibland! Igår åkte vi in till Köping för att det var "cruising", ja det var raggarbilar osv där, men inget roligt folk nånstans! Bilar bara gled runt lite, och det slutade med att man bara stod o frös o glodde på en parkering med Freddie, Porre, Ante, Vicky & Carro :P Så heeelt ovärt, skulle även va race i Västerås men det sket vi i!

Sitter nu och funderar på vad jag ska ta mig till med mitt hår... min lugg blir bara värre och värre och överlag så  vantrivs jag med det. För tjockt och för lockigt. Vill klippa kort till sommaren med, men vet inte hur kort! Några förslag? :-) Färga annan färg kanske med ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0