boattrip

Idag skulle vi åka ut med sportbåten för första gången, bara nån timme för att kolla en segeltävling...men det gick ju inte riktigt som planerat då båten började ta in vatten bak vid motorn och vi visste inte varför, men det kom in fort och om vi inte fixade hjälp fort skulle vi sjunka ;P Men en bekant till Christer var bakom oss som tur var så han bogserade oss till ön Glipen där vi fick värma oss lite tills Caroline och Bjäle med kompis båt kom och bogserade båten hem haha. En timme blev fem.. FYFAN säger jag bara ;)
Fick ju gå i vattnet massa med för att få in båten överallt och upp på kärran, iiiskallt trots 16grader!!!

Nåja nog om det, nu börjar jag återfå värmen i mina ben,och nu vill vi in till köping igen, men vi måste fixa skjuts och drickkaaaaaaa :*

såg ju satc 2 i torsdags med förresten, loved it! tkr inte den var så dålig som recensionerna säger :o hihi men det är ju jag! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0