etown

Tja tja bloggen! Kollade nyss på gårdagens avsnitt av Bella & Tyra show med Kissie, och oavsett om det är Alexandra eller bara en roll så är det verkligen en människa man vill slå sönder! Så jävla äckligt dryg och bara ÅÅÅÅH hahah! se det avsnittet säger jag bara!!! :P
Anyways, snart ska jag och pälski bege oss hem till mig, me like. Börjat bli hemmkär nu. Igårnatt var jag och älskling hemma hos farmor och farfar när dom SÖP! haha bästa kvällen på länge, kom dom så nära <3 måste göras om helt jävla seriöst!!! :) Ikväll blir det att skjutsa pappa till (och från?) krogen iaf, tjänas lite pengar :) och på söndag blir det fajjmor och fajjfar!



Underbar natt! Var där från ett till fem typ :) <3 Blev att slänga sig i sängen direkt när man kom "hem"för att dagen efter fyllde emils farmor 68 så skulle fira henne. snacka om att man va trött haha!

familjen wahlgren fikar, en del av dom iaf (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0