Fiiiesta


PARTYOUTFIT - igår. typ. minus skor o byt ut linne mot blå/vit randigt.

Igår var det inflyttningsfest hos Erica & Jonas, bästa jävla festen jag vart på på länge. INGEN JÄVLA SNEFYLLA. Jag rev emil liiiiite bara o dampa lite men annars inge fel hihi ;) Fick prata ut massa med Jayho och massa andra, de var ytterst behövligt o skönt! :) Det vill jag def. göra om snart igen, seriöst. Bästa festen!!! :D
Idag var man inge bakis, sov kvar hos e&j fick skjuts hem vid elva av markus, käka lite frulle och drog till den händelselösa medeltidsmarknaden. Kom och gick typ, sen nyss var vi ute o spela fotboll med massa, tjejerna mot killarna, behöver jag säga att vi förlora? haha men jävligt kul de med, skönt i solen 8D Nu ska vi snart dra till husettt en sväng, för att sedan sova i Emils systers lägenhet, helt jävla skönt o sova för oss själva (:
Har inte så stor blogglust som ni kanske märkt, ,men inte så kul utan kommentarer hehe. Nu drar jag , peace!


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja så klart utan att jag märkt annars hade han juh inte slängt bort den.. smarto =P

2010-05-02 @ 18:38:02
URL: http://annicaarkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0