frisyr

Sådär, nu har jag setat o kladdat runt på en sida för att försöka hitta en snygg frilla!
-> www.taaz.com/makeover <-

Printade min favoriter efter att jag misslyckats med att göra om en bild på mig själv haha. Någon av dessa skulle jag kunna tänka mig.. de måste ju bara passa MIG med! :o
Såhär blev det iaf när jag försökte göra makeover, haha.. =


Det var roligt att hålla på och pilla men jag var inte vidare bra på't! ;) Nu ska jag ta mig ur sängen och göra något vettigt tror jag!! Med min fina älskling ♥
/ Starkko

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; Haha okej xD Nej jag kommer inte från Värmland. Jag bor i Lidköping. Fast jag tycker det är kul att säga eller skriva röva. Har blivit en vana antar jag. Haha tack, kul att göra =) Fin blogg förresten!

2010-05-10 @ 00:49:20
URL: http://fannileon.blogg.se/
Postat av: Annie

fin blogg du har!:D

2010-05-10 @ 06:38:49
URL: http://annielivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0