Måndag

Tjabba, ny vecka igen. Inte för att det känns av så mycket när man är arbetlös/skollös :P
Emil ringde iallafall thephonehouse idag med, och självklart var inte leveransen de fick i fredags till oss.......!! Nej utan nu är det nya att dom kommer NÄSTA vecka? Arghhh vad sur jag blir! Inom två veckor ska inte betyda 3-4 veckor!! Så drygt när man verkligen är i behov av en ny -.-'
Yeye, nog negativt! I think... hihi. Sitter just nu i köket med min Emil, vi väntar på att keka lite torsk o mos till middag, faktiskt gott! Efter det blir det som vanligt Kungsör. Baby måste fixa med försäkringskassan, hjälpa sin farfar med ett par lister och så fixa dämparn till bilen.
Jag vill följa med för det är så härligt att vara med honom men jag känner att jag aldrig hinner vara hemma särskilt länge... så får se om jag kanske kan be pappa hämta mig om några dagar eller om jag t.om stannar hemma! We'll se we'll see...
Måste fan börja utnyttja vårt solarium här hemma med känner jag!  =D dock orkar/hinner jag inte idag så de blir nästa gång, blir iaf lite brunare. Kan lägga upp bild på de en annan gång. Nu vart de långt o tråkigt så bye :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0