max vs donken!

Kom på att jag skulle lägga upp ett klagoinlägg om Max! Vi stannade ju där o skulle ta nån liten burgare igårkväll emellan streetracen som vi var på (eftersom att emils familj var där annars hade det såklart blitt donken!) och jag kan inte fatta att jag satte min fot där! Allt är bara sämre där! :s
→ Man går fram till en "bänk" först och beställer, biträdet tar emot och ska iaf börja göra det ? i think 

→ Sedan går man till nästa "bänk" där det finns kortaut. osv. Där måste man sedan IGEN beställa? 
→ Inte så farligt kanske, men sedan tog det fasligt lång tid innan man fick det man skulle ?!
→ De som jobbade där verkade väldigt inne i sig själva o inte alls så trevliga...

Fattar inte poängen med att man ska behöva först beställa, sen göra det igen innan dom börjar med beställningen? Ja jag tyckte att deras cheese smakade lite mer än donkens, men inte fan kommer jag äta där igen. Det går ju bara inte. På donken är de snabba trevliga och maten är god! (och kom inte ens med kommentarer om att maten e gammal för jag accepterar att den legat ett tag för de gör massor i omgångar, jag tycker det smakar bra trots det!) fortf bättre service där :D:D

Kommentarer
Postat av: janina

du! nu läggeru av, max äger donken hårt! mwahaha (H)

2010-05-12 @ 18:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0