Serial viewer

Nu ska lilla fröken Starkko plöja några desperate housewives avsnitt! =D Hinner verkligen aldrig med att kolla när de går på tv (samt ub o ct o christine! :o) så nu har jag laddat ner tills vart sverige är o två avsnitt över, hoppas på att komma ikapp! ;) Fixar även ner Cougar town (ct) just nu att kolla eftersom jag även där ligger lååångt efter! Kuliga är bara att se hur långt efter Sverige är, på just ct är Sverige på avsnitt 12 och jag hittade avsnitt fram tills 22 ;P
BTW!

Är det någon mer än jag som längtar till Sex And The City 2? :O:O Ettan var verkligen grym och nu har det börjat gått reklam för tvåan på tv, är så syked på att se den! Så underbar serie :) Jaja nu blir det dh i min längtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0