todayer

Såg nu när jag loggade in att mitt godnattinlägg hamnat som utkast? skumt så det fick komma in nu på morgonen hihi, busigt! Anyways, först kom jag inte upp imorse för att lägga i fiskenäten, la oss ganska sent så fick kanske 4timmar sömn då klockan skulle ringa om 4h och 49min stod det ;P
Så älskling fick åka iväg själv och jag sov vidare,men så vaknade jag runt 7 av emils röst där nere och satte mig upp o blev aspigg så då följde jag med ändå :) gick jättebra o lägga i dom och var jättefint väder, så dom fiskade en stund och jag stekte i solen 8)
Efter de har vi typ bara vart hemma, jag sov en stund på dan för att ta igen mig (haha) och sen har vi vart hos porre och umgåtts en stund medans han o vicky målade bräder tills emil och porre skulle fiska igen :)

grabbarna idag :)
Nog om det, nu sitter jag iaf i babys (nya) rum which i love btw och har precis gjort en ny msn då min gamla fick virus som jag inte vet hur man får bort! :P [email protected] är min nya adress iaf (: kort o bra!
Nu håller jag på o fixar med att länka samman mina två gamla konton så jag kan se eposten jag fått dit till nya kontot, asbra funktion måste jag säga! =) Ska slå på lite musik o fortsätta dona på datorn nu så vi höres! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0