Update

Hej! Nu har jag varit dålig på att uppdatera igen jag vet..
Försökte att mobilblogga igår när vi satt i vilsta och stekte i solen, men då kunde jag inte se vad jag skrev, och så blev det ändå text fast jag inte såg den, med stora bokstäver o shit :S helt skumt.. man behöver väl inte ngn speciell sida? Är nog kanske bara min mobil...
Nya mobilen är iaf jag helnöjd med, lite lagg om man är inne på internet o så fick jag en bugg där mobilen spela en låt flera ggr ur ingenstans, men förutom det gillar jag den haha! :) Dock inte klagarN Emil så han kommer väl byta så fort han får chansen :)

Gårdagens outfit :)

coooola i solen :)

vi lekte lite :)

och sedan grillade vi med bästa pök som inte vill va med på bild! :) <3
Det var verkligen underbar värme igår iallafall. Hoppas det blir många fler såna dagar, så sjukt skönt!
Nu sitter jag och funderar på hur jag ska göra imorgon... Emil ska hem och jobba, fira sin syster och åka till tandläkaren på torsdag. Om Erica svarar på sms kanske jag kan va med dom imorgon, men svarar gör hon ju iiinte ;P Annars blire väl städ o plock härhemma! Är så dålig på att vara utan Emil hihi, dock måste jag bli van eftersom han ska jobba en månad i sommar och då måste jag ju vara i Eskilstuna. Och han kan ju inte åka från köping hit varje dag ;( I helgen hoppas jag på att de blir mer pök iaf! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0