Utmaning i livet

..är något jag behöver just nu! Don't get me wrong, jag äääälskar att spendera varje dag med min fina prins men jag vill ändå ha ut något mer av livet iaf fram tills skolan börjar igen. Jag vill ha något att pilla med om dagarna, något jag brinner för! Men vad... ? hmmm
Det jag brinner för allra mest att hålla på med här i livet är ju djur, och det jag har råd och tid med om man tänker långsiktigt (som man alltid ska göra btw) är katt. Vilket min kära moder är allergisk mot. Jag saknar min Nasse <3
Något tips på något enkelt att sysselsätta sig med om dagarna som inte kräver massa pengar? ;P
Kan det inte bara ploppa upp en puuurfect idé i mitt lilla huvud? Vore ju awesome :) Får helt enkelt klura lite imorgon. Blir att följa med älskling till kungsör iaf (tippat jag vet!!!) men ja..han är min drog :') Han jobbar 09.30 - 16.00 så om jag inte får tag på Erica och drar till Köping så blir det väl att dra på musik i lurarna o gå ut och gå eller springa o klura lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0