51 !

Hade 51unika läsare igår, i like it - keep it coming!
Ni får ju gärna kommentera om vad ni tycker är kul att läsa, o mindre kul :D

Kom på en sak jag tänkte tipsa om idag bara för det ^^ Nu vet jag inte om det är så värst många killar som läser min blogg... men ni kan ju alltid tipsa er pojkvän, bror, kusin osv!
Jeans tycker jag och Emil är svåra att hitta som är snygga men samtidigt inte hutlöst dyra.
Men så de senaste gångerna vi köpt åt honom har vi hittat märket "Wranglers" .
Tycker dom sitter så sjukt snyggt, enkla men snygg design och under tusenlapp/däromkring! :)

Hittade inte så bra bilder på google men kika nästa gång ni letar jeans!
Snart är det ju jul, också! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0