...and then i remembered 'twas tuesday

Sitter och tittar på nå repris av cougar town just nu, nyss kekat detta :)

snart blir det efterrätt(lr ja tjuvstartat på drickan ;P) ;

och så är jag ju alltid rättvis, så änglarna fick lite gott de med (:

Har varit helt ensam hemma sen jag kom hem igår och ska vara det tills minst imorgon kväll med, inte så jäkla skoj men vad ska man göra. Saknar min älskling bara. Har iallafall fått lite plugg gjort och inskickat idag! Precis innan jag skulle gå ner och handla maten o de så kom jag på att det var tisdag = serietisdag! Då blev jag lite gladare haha :)
·
Var hos kuratorn idag, jättesnäll "tjej". Lätt att prata med så det kändes asbra. Roliga var att jag behövde bara prata lite allmänt i cirka 5minuter sen avbröt hon mig och sa "Det låter som att hela ditt liv är ett stort kaos. Jag måste bara fråga, hur orkar du? Hur orkar du ens gå till skolan?"
Och ja, skolan är det enda som håller mig uppe.. (Emil och katterna är oxå allt missförstå mig inte).
Tanken på att gå ut skolan gör att jag tänker framåt, tänker jag att jag har en chans att göra framtiden bättre än nutiden så räcker det som litet hopp att driva mig vidare (=
Jag ska försöka fixa lägenhet, verkligen gå ner och ansöka om hjälp. För som hon sa, jag behöver en bas att stå på, någon grund mitt i allt kaos. Och det har jag inte här. Så hoppas på hjälp, skulle utmana mig själv att gå nu i veckan så får se, blir nog imorgon om jag försöker! <3

Kommentarer
Postat av: Emil

Oh black & white :) vare gott då? och självklart euroshopper och nötchoklad :D Du är jätte duktig med skolan och vet att du kommer klara det, jag finns och kommer hjälpa så gott jag kan älskling <3

2010-11-23 @ 19:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0