Bryssel!

Nu har jag gjort klart frågorna som vi skulle svara på inför vår Brysselresa till Euparlamentet, samt packat!
Detta är vad jag har med mig so far, tror det är allt för ett dygn! :)
* Sovsäck (vi ska bo på hostel)
* Örngott (de har kuddar)
* Mjukisar
* Sovtröja
* Trosor/strumpor
* Bok (Harry Potter 6 hehehehe)
* Mascara
* Tandborste + tandkräm
* P-piller
* Laddare (ska enbart ha med mobilen för kameran, ring eller smsa mig inte, dyrt för oss båda! ;P)
* Choklad

Ja, det var det :) Väskan är typ precis vad den får vara, så hoppas jag inte blir stoppad hihihihi :)

55 x 40 x 20
Max 10 kg, jag jämförde med Casper så det är typ 3kg haha :)

Orkar inte hålla på o krångla med vaxet så skiter i det.
Har i lite idag efter dusch så får vi hoppas att de håller i sig haha ;)
Nu ska jag iaf titta på säsong två av kära big bang theory med älsk :*
Sedan blir det dusch, fix, stan ,forex, tåget - lämna älsk *:'(* -> skolan - > bryssel!
ha de så gott alla härhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0