Citat av Nalle Puh

Mamma har alltid älskat nalle puh, och den kärleken har hon såklart förit över till oss. Alla har vi haft varsin egen figur vi fått gosedjur osv i. Som vi varit mest lika med tror jag..
Annica var nalle puh, jessica ior, erica nasse och jag tiger !
Iallafall, här kommer några söta citat av puhbjörn :)

"Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat."
"Ingen kan vara nere med en ballong!"
"Det bästa är att veta vad man letar efter innan man början leta efter det."
"Fastän det är förfärligt gott att äta honung, så finns det ett ögonblick alldeles innan man börjar äta den, som är nästan ännu bättre."
"Puh såg på sina två tassar. Han visste, att en av dem var den högra, och han visste, att när man hade beslutat sig för vilken som var den högra, så var den andra den vänstra, men han kunde aldrig komma ihåg, hur man skulle börja."

Visst är han go?! Nu är filmen klar så nu blir det sängen, mina ben har fått krupp av att sitta här i fåtöljen så länge. Och Casper har damp och hoppar upp på fåtöljen och river av tapeten... :P goodluck att få honom i säng säger jag bara!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0