Fiesta 2morrow!

Japp, nu har tjejkväll turnat into fest! Blir iaf Marie, Emma, Malin,Josefine förhoppningsvis Anna, Jag & Emil sen får vi se! Älskar när det är med bara folk man gillar, blir så mycket roligare då än en fullsmockad etta med random folks ;d
Är grymt taggad iaf, slipper ölen med! Haha blir iaf två 7.0er och red gold smultronvin [15%] :)


Bild tagen från google @ www.neliz.se
Förpackningen var vit förut om ni kanske sett den (:

[ sista gången jag drack detta rosévin (hade druckit det flera ggr innan) smällde det till som fan efter två glas, dum som jag var fortsatte jag och dricka så jag däckade på emils rum och spydde upp hela anno, emils golv osv... ;p mindre kul, missade hela kvällen ju! :D ]
Men ska nog våga mig på det igen ;)
Så gott ju, rekommenderas starkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0