Förlåt!

Har setat här och klagat på er underbart söta läsare när det är jag själv som missat en heeeel massa kommentarer! Har tydligen valt att de inte ska godkännas automatiskt och inte ens sett dom, var ju en hel drös icke godkända ;P
tack sötisar besvarar er nu! :)

Casandra:  Ingen fara tog inte åt mig. Jag betalade den inte för att vi som du, inte har dom pengarna. Det var inget jag väntade mig och bara på avbetalning kostar det 1800 att betala halva först sen delbetala resten. Och inte ens det hade vi :( ska försöka att spara och betala av det i början av nästa år..



 

Sara: ja alla tycker ju olika. Själv tycker jag verkligen att det vore grymmare att föda ett barn med min ekonomi, mitt förhållande som är som det är och med min ålder och totala ovilja att ha barn just nu :)



 

Tjolahopsaana: ja jag är mycket väl medveten om att kondomer finns, har inte sagt något sånt. Men det är ju ännu dyrare och bara oskönt att ha så tyvärr slarvade vi där med. Vet att jag har mig själv att skylla! :)



 

Nina å: ja precis jag vill ju inte ens ha barn så det var helt rätt val :)



 

Katja: svarade på fb också men, jag skulle gärna vilja ha ngn av dom, lite fränt sådär! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0