Första dagen på lovet

Kan nog summeras ganska bra! Började med att jag tog itu med disken från helgen.. tog ju bara 35minuter ;) haha! Efter det och frukost vilade vi lite, jag började plocka undan lite smått och nu mot kvällen tog vi en tur ut till hållsta där jag smygkörde lite! :>
Hihihih busig jag är! Det gick rätt så bra så länge jag håller mig på tvåan haha! Har jättesvårt för att hålla koll överallt ut, veta vart och vilken växel jag ska lägga i + koppling/gas och dragläge osv... inte lätt detdära, man vill bara ta automatkörkort alltså! ;P
→→Har ju kört en gång förut med Emil, dock med bmwn. Micran var iaf lite lättare och mindre :D





Där blev bilen lite överhettad igen efter att emil sladdade, så vi drog vidare mot tuna park där vi kikade runt i massa affärer. Vi lärde oss mycket om massa fel han gjort med sina ögon/linser haha. Sjukt vad han skämdes tror jag, hon bara skrattade hih :) men trevlig som fan! Fick med ögondroppar mot hans irriterade öga! Måste fixa glasögon alltså (:



Nu sitter jag och väntar på att snabba cash ska bli klar.. bara hört dåligt om den men känner att jag vill se den ändå! Har kollat på någon av julfilmerna med så recensioner kommer snart! Om ni gillar dem dvs?
Kommentera!! ←
Iaf, då blire att slänga sig i sängen och försöka få med Casper som busar sönder med ballongerna haha, så söt är han mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0