Godnatt!

Tänkte bara skriva godnatt till alla söta läsare, och till de mindre gulliga oxå ;p
Desperata kommer tydligen inte tillbaka förrän 7dec så det suger ju lite, men
livet kommer rulla på ändå (får man hoppas) ! Speciellt med mina underbara
små kissemissar runt mig varje dag! Bilden är på Casper som ligger på tvboxen hemma
hos Emil :) Den blir ju lite varm när den är igång så tror det är det han dras till, la sig där hela
helgen haha :) Min underbara lilla gosunge :*
Hoppas alla får en bra dag imorgon, själv ska man till skolan och soc hade jag tänkt!
Älskar min Emil <3

Kommentarer
Postat av: Emil

Du är så underbar, saknar dig något enormt <3

2010-11-24 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0