Hahaha så jävla borta!

Ni är 28personer som läst de sista inläggen, antingen har ni varit lika borta som jag, eller bara lata.

Det är inte tisdag idag, fick jag se på kanal 5! haha jag bah vafan vadå csi!?!?!!?!?

Sen kom jag på att det bara var måndag(a)

Så det kan gå små barn! Well, CSI var bra och nu är det Pensionärsjävlar! Så jag överlever ändå ;)

OCH KOMMENTARER UPPSKATTAS FAKTISKT ERA JÄVLAR! Ni är ju intresserade eftersom ni tittar in varje dag, så skriv en rad då med förfaaaaaen :D
'

Hunddagiset jag pratade om i ett tidigare inlägg, dock väldigt oklart här :) Tar kort imorn o lägger upp den färdiga modellen ! :D
Så kul när jag visade soffan på bilden för jenny (lärare)
Jag: Seru vad det här snygga är då? :D
Jenny: Nej vad fiiin!:)
Jag: Men VAD är det då? ;) xD
Jenny: ööööhhh
hahahaha typ så hon säger till sina barn ;)

Kommentarer
Postat av: Emil

Så jäkla duktig du är älskling :) <3

2010-11-08 @ 23:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0