Hemma från filmen!

Den var helt magisk, två och en halvtimme bara rusade förbi! Skratt tårar och död.... Älskade den iaf! Taggar nästa del som fan nu :)
Ska bara kolla klart på Ung och bortskämd avsnitt 2 sen sova, vill försöka pz imorn (:
´
Om ni nu är så nöjda med att vara ute ur mitt liv och jag inte har något mer er att göra, så varför tittar ni fortfarande in varje dag då? Vad är så intressant med mitt liv som ni så gärna vill läsa om efter allt ni skrivit? Så jävla lätt att manipulera er till att bli flyförbannade så det finns inte :P
Och bara för att du har träffat en muslim några helger på en månad, så betyder det fan inte att du är 100% insatt i muslimer och hur de lever ? Haha men visst, ni vet ju alltid mer, ni är äldst bla bla bla :)
Men fortsätt gärna läsa ni, mer läsare till mig ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0