Inte min dag..

Varför är det alltid så att man bara får må bra en dag? För att allt sen bara ska bli skit igen, för att man måste bygga upp sig till den där ena jävla dagen i hundra år...

Tårarna bara rinner nu, så sjukt jävla jobbig dag. Jag undrar bara, när blev man ett dåligt föredöme för att man sa vad man tyckte? För att man var ärlig? Ist för att, jag citerar "tycka tyst om det" ??!! Det är obegripligt för mig. Alla här tycker som mig, dom väljer bara att knipa käft om det. Och det tror jag att du vet.
·
Skippar julen iår. Det är inte värt det och jag ser ingen mening med att fira med massa människor som trivs med att vara oärliga och falska. Jag menar, varför engagera sig för att få något som var "så billigt som möjligt? Jag orkar inte ens bry mig" Varför ens köpa det då om jag betyder så lite?!!?! Faan vad ledsen och arg jag är..

Sometimes I wish I had a family..

Kommentarer
Postat av: Erica

det finns folk som tycker som du, men sen finns det också vi som inte tycker som du. mamma vill bara att alla ska vara sams, så var inte sur på henne över det här. hon är nog minst lika ledsen som du är. att du ska vara "ett dåligt föredöme för att du säger som du tycker" ja, du har tre muslimer i släkten, man kanske får tänka på vad man säger ibland. enligt min åsikt, så kan man inte hata några bara, antingen hatar man alla, och då din egna familj med, eller så hatar man ingen. men man kan inte hålla på och välja en massa mellanting. och det vet jag, för att jag gjort så själv. jag brukade hata människor, som du alltid påpekar, men man kan inte säga att man hatar alla människor, för det gör jag inte. jag tycker mindre bra om vissa, och jag älskar andra mycket.



jag vill bara att vår familj åtminstonde kan vara sams, på högtiderna, som vi brukade. vi inte är inte mycket till familj imellan allt. men det suger att det alltid ska vbara såhär.



jag vill fira jul med ALLA, inte bara några. jag vill köpa julklappar till er alla, för att iår har jag råd, och jag vill att ALLA elviras mostrar ska vara där.



tänk på det jag sa förut, om att skilja åsikter och människor åt.

2010-11-10 @ 20:48:03
Postat av: fidde

i sverige har vi något som heter yttrandefrihet.

2010-11-13 @ 23:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0