Moment of happiness!

Mitt i all jävla skit som pågår i mitt liv just nu så måste jag bara vara så glad för att jag läser kissies blogg. Hon hade fått en inbjudan till Harry Potter och dödsrelikerna och då gick jag återigen in på www.sf.se för att se om man kunde beställa biljetterna nu. OCH KAN NI TÄNKA ER, det gick ! :D Så på onsdag kvart över nio sitter jag och emil där, jag tämligen mer förväntansfull än honom och väntar ;) Detta gjorde min kväll kan jag lova! Längtar så grymt, önskar bara del 2 kunde komma lite mer snart också! :* ♥
·
Fast jisses vad man kommer böla sen efter del 2 när man inser att det är slut. Vad ska man då längta efter? :o

Kommentarer
Postat av: Katja

Vet inte hur jag ska klara mig till onsdag, två dagar kvar, men det känns som två år ÅH vill se den Nu nu nu!!

Och jag kommer gråta i flera veckor efter harry potter del två, om inte år. Så jag är glad att det dröjer lite faktiskt!

2010-11-15 @ 19:47:11
URL: http://katjachan.blogg.se/
Postat av: Emma

Emil läste idag att hon fnular på en fortsättning! :D

2010-11-15 @ 21:28:45
URL: http://starkko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0