Movieeezz

Sitter och tar hem ett par st filmer just nu! (:
The Nightmare on Elm Street - Skräck
Extraordinary measures - Typ drama?
Killers - Komedi
Nanny McPhee and the Big Bang - Familj, komedi?
She's out of my league (I min vildaste fantasi) - Komedi, romantik
Furry Vengeance (Varning för vilda djur) - Komedi
Babysitter Wanted - Skräck
Sorority Row - Skräck

Vi hyrde även Kommissarie Späck(komedi) och Stay Cool(komedi). Tittar på den första just nu och Sverige kan inte göra film säger jag bara! Stay Cool däremot är bla Hillary Duff med i, gillar alltid filmer som hon är med i så den hoppas jag är bra! :)
→ Lägger som vanligt upp recensioner sen när jag kollat på dom ! :D

Thelma får stå för bilden idag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0