Ny årstid

Nu är äntligen snön här! Så kul att läsa 50/50 inlägg på facebook, hälften vill gå i idé och hälften vill ut o leka! ;)
Jag hade ju hört att det skulle bli snöstorm idag, men trodde inte riktigt på det. Men att ta sig hem efter skolan var en liten pärs! Hoppas jag inte fryser lika mycket i vinter trots mina vanliga sju lager kläder ;P Snön, vintern och JULEN är ju egentligen det bästa jag vet! :')
Har nyss gjort klart en annons vi skulle skriva i fall 2 på projektet iallafall. Tror det blev ganska bra :) Efter det skalade jag och satte på potatis på spisen, vi ska nämligen äta *drumvirvel* FISKBULLAR O POTÄTER :D
Emma blir glad av detta :) Blir att ta ett schööönt bad efter maten och bara koppla av tills DH FAKTISKT börjar idag, haha ;)

p.s vi brukar skämma bort katterna med såna här 5krs påsar med blötmat. Eller ja mamma mest efter jobbet, men idag glömde hon. Nu är dom så ängsliga. Så frågan är, ska man ta sig ut och köpa en åt dom? Eller ska man få bort detta bortskämda beteende? hahaha ;) mina gosar förtjänar ju det bästa <3
p.s 2 prov om två dagar, materialet kommer idag, plus att vi fick ett extra häfte idag. Kul skola...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0