Ny vecka

Är det någon därute som är glad för att lovet är slut och en ny (skol)vecka har börjat? Jo jag, haha! Såklart var det jättesegt att gå upp imorse och att tänka på tråkig skola. Men när man kommer dit så träffar man ju alla uuuuunderbara personer och så är man glad hela dagen! Finns inget bättre än mina brudar :D

Idag har vi dessutom bara pysslat med ett "bygge" vi har i projektet, min grupp gör ett hunddagis. Eftersom jag egentligen inte läser denna kurs så satt jag och piffade till alla smådetaljer såsom toa, badkar, soffa, matpåsar, grooming bord med sax,fön och kam hahaha.... hade färg och lim överallt tillslut men kul var det ;D
Blir samma sak hela dagen imorn så jag längtar till skolan faktiskt haha :)

Annars då? Desperata hemmafruar strax såklart :D Och som vanligt därefter Cougar Town och The Middle. Sen bingen tror jag, ikväll själv då Emil åkt hem. Men i will survive ! ;) Ha en awesome kväll alla!

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är måndag idag

2010-11-08 @ 23:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0