Reviews

Snabba Cash
Handlar om Johan (JW) som kommer från Norrland men studerar i Stockholm. Han är inte rik som alla andra så han håller på med knark osv för att tjäna snabba cash så att han kan låtsas att han är en av dem. Han blir bara mer och mer indragen i skiten...


Jag tyckte till skillnad från princip alla, att denna film var ganska bra. Jag fastnade för honom och jag ville veta hur det skulle sluta. Det enda som var dåligt var att alla som pratade ett annat språk pratade likadant och såg likadana ut så det blev svårt att hålla koll på vem som var vem haha! Men som sagt jag tycker den är sevärd iallafall! :)
ωωωωω

Four christmases
Handlar om ett par som är trötta på sina familjer och ljuger för dem varje jul för att resa bort istället. Denna jul är däremot deras flyg inställt pga en storm, och de filmas på tv. Föräldrarna ser dem självklart och de har inget annat val än att åka hem och besöka dem. Bådas föräldrar är skilda därav fyra olika jular.


En väldgigt bra gjord komedi, inte mycket mysig julkänsla kanske men julen är med iallafall. Man skrattar väldigt mycket och kan samtidigt känna sig vid problemen de har ibland. Ärlighet är viktigast får de även lära sig..
Mycket bra skådisar !
ωωωωω


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0