Sjukt pissed off!

Ja, idag har det varit ännu en såndär EXTREMT ROLIG dag på real! Har bråkat i princip hela dagen så det heter duga, och jag har skrikit, smällt i dörrar och ja.. vet inte vad alltså :)
Förklaring: Imorgon har vi prov. Det vi ska ha på provet, fick vi idag. Ni kan förstå att detta är frustrerande? Och igår fick vi ett ytterligare häfte till provet bara sådär, och halva klassen fick inte veta det. Så fanns inte ens rätt frågor (det är frågor med svar vi ska ha till provet) på mailen som de sa, så payman skickade de EFTER LUNCH. dagen innan provet. Så vi klagade, uppenbarligen säger jag. Då sa payman att det var ju vårt ansvar att plugga innan, ja men vi fick ju sakerna idag sa vi då. "Men varför pluggade du inte igår då?" Alltså iqn är så sjukt låg...
Iallafall så blev klassen inkallad på samtal med rektorn, där vi fick veta att payman blivit så "upprörd" att hon gått hem gråtandes. Och att rektorn bad till Gud att hon kommer imorgon.. och så har hon mage att säga att vi klagar för att payman är muslim?! Ja det är säkert därför! Vi säger väl till om nåt är fel och bara därför!
JAG ÄR SÅ ARG!
Både med payman och rektorn var jag tvungen att andas och lugna ner mig för att inte skrika på dom, har aldrig upplevt den här sidan hos mig.. blir så chockad av mig själv men samtidigt glad för att jag står upp för det jag tycker. Kan tänka mig vad lärarna tycker och säger om mig.. de hade ju pratat skit om mikaela som också sa vad hon tyckte så!!

·
Ska umgås med raggarn idag, prata skit och sladda bil. Tror det behövs just nu :p
Avslutar detta långa arga inlägg nu innan ni dör helt haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0