Snö, snö underbara snö!

Jag älskar vintern, ja det gör jag verkligen! Tittade ut i fönstret och blev bara så glad och rofylld av att se det vackra vita lagret täcka den annars så tråkiga asfalten :) Gick ut med lilla Casper på balkongen och kan ju bara säga att han älskar snön lika mycket som jag, mitt lilla busfrö! ♥


Ska gå ut imorgon han och jag tänkte jag. Ta massa fina bilder och bara njuta av den vackra omgivningen. Bara av att titta ut så kunde jag släppa alla bekymmer, om än bara för en stund - så kunde jag släppa ! Åh känslan ♥


Ska titta klart på mina tre tisdagsserier nu (Desperate Housewifes, Cougar Town & The Middle) , kanske göra en grej i engelska Bn och/eller somna gott ikväll. Justfan föna håret med... haha carebox nästa!


Det viktigaste var iallafall att jag blev så jävla glad nu. Så jävla skönt att må såhär !! :)

Kommentarer
Postat av: selma

sv: hur kan du säga att du inte gillar islam? du vet inte hur muslimer lever för att du har haft lektioner om islam. du kan inte dra en slutsats när du inte vet hur de lever. om du är uppväxt med den islamska religionen och känner att du inte gillar hur du uppfostras och allt sånt, då kan du säga att du inte gillar islam. du har bara sett en bild av hur muslimer lever. du vet så lite om den religonen och alla muslimer lever olika ska du veta.

2010-11-10 @ 00:09:07
URL: http://selmasedef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0