Söndag

Nu ska man tydligen skämmas över hur mycket pengar man har? Något som man inte ens kan göra nåt åt?
Så äckligt svinigt trött på mänskligheten att jag inte ens vet vart jag ska ta vägen längre. Känner inte att jag kan vara någonstans, med någon längre utan att vilja sätta mig ner o storböla eller mörda någon..
Emil, du är det som gör allting värt. Hoppas du vet det. Utan dig kommer det aldrig gå. Du är min klippa och jag älskar dig så mycket. Allt för dig ♥

jag är mig själv och kommer alltid vara. Ett straff jag får leva med har jag lärt mig.
Men då vet jag iallafall att de som ställer upp, gör det för att de älskar mig,
och inte någon jag låtsas vara.
Hellre sårad av sanningen än lycklig av en lögn!

Kommentarer
Postat av: Emil

Älskar dig bästaste älskling, oavsett vad som än händer, min bara min Sötnos <3

2010-11-21 @ 21:44:11
Postat av: Emil

Naw vad du är söt älskling :) du är så underbar <3

2010-11-23 @ 19:06:39
Postat av: Marie

Det är bra emsan, fan varför vara någon annan än dig själv när du är så galet bäst som du är? (:

2010-11-24 @ 22:09:41
URL: http://wwwthinkpiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0