Svar på tal

Jag vill egentligen lämna, men du tvingar mig till att ge svar på tal. Vart någonstans har jag skrivit att jag hatar? Som du sa, sluta lägg ord i mun på mig! Jag har aldrig sagt att jag hatar muslimer eller hatar islam, jag har sagt att jag inte tycker om islam. BIG FUCKING DIFFERENCE.
Jag vill inte sitta där som det ser ut just nu, för varför ska jag sitta i ett jävla hörn och må dåligt för? När det ändå alltid är ni som sitter ihop och garvar och öppnar jag käften är jag idiot osv, allt du brukar kalla mig. tjock. som du inte fattar att man tar åt sig av när man bara stiger i vikt. även om jag vet att det är "normalt."
Du kanske också borde tänka dig för vad du säger ibland, du fattar inte att mycket du säger sårar.och bara för dt, jag sa ju att elvira sa titta hemma hos farmor, men bara för att det var jag så trodde ni inte på mig. eller jonas trodde inte på mig. men sen när ni och jessica lr vem det var hörde det, då jävlar sa hon ju det!
Ni sårar mig hela tiden ni fattar det inte bara själva. Sen undrar ni varför jag valt att göra såhär.
Jag orkar inte spela en roll längre, jag vill bara vara den jag är. And this is me.

Kommentarer
Postat av: Erica

det här kommer väl inte godkännas som vanligt mene.

om du vill ta åt dig av att kag drivit om att du är "tjock"? snälla jag har ju själv sagt att jag skämtar pga att jag har blivit pinnsmal.



och precis som du själv skrev, jag är jag och inte jonas. så ta inte upp vad han ska "tro och inte tro" med mig äru snäll.

2010-11-14 @ 12:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0