Sweet energy

Sitter här och dricker just det, energi dryck! Jag undrar om det är meningen att man ska känna av ett energi tillskott av en burk på cirka 25cl? Jag känner faktiskt aldrig någon speciell energikick när jag dricker dem. Däremot är de förbaskat goda! (De flesta av dom då hihi)
Har ni någon favorit sort?

Det finns ju väldigt många att välja emellan, bara här i Sverige! Monster, Burn, Red Bull, Dynami:t, Battery osv..
Men bara tänk er hur många fler goda,underliga andra sorter alla andra länder har! Hittade en bild med några stycken med roliga motiv på..
Hade gärna testat en av dessa. Vad säger ni ? ;) Jag själv dricker dock den billigaste (men ack så goda!) sorten just nu, nämligen Euroshopper's! Jättegod i jämförelse till det grovt mycket billigare priset :)



Nu har de även börjat med 50cl burkar, loves it! ;D

Kommentarer
Postat av: Emil

Den är ju supergod Euroshoppers :)

2010-11-08 @ 23:03:44
Postat av: katja

Den med supermario har jag hemma hahaaaa

2010-11-09 @ 18:22:39
URL: http://katjachan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0