Time flies by when your having... fun?

Ny vecka igen, det går fanimej fort. För någon vecka sen hade jag varit skitglad, för det betyder att julen snart är här. Men när man nu ska face-a julen själv så är det inte lika skojigt längre..
Σ
Iallafall, har nyss käkat med bebis och ringt vårdcentralen, fick lämna personnummer och mobilnr så skulle dom ringa tillbaka 5 över 2, alltså om tre minutas! Hoppas jag får någon som kan prata bra svenska och att de sedan hittar något "fel" så jag kan få slippa detta elände! :o Kan ju knappt röra mig igen :(
update:
( tror det blev fel första gången så ringde igen, nu ska dom ringa 20över, bara o vänta! ><)
Δ
Vill ju dessutom vara i skolan med mina brudar, inget kan få en att må bättre just nu kan jag lova. Garva nonstop i typ 6timmar, inga fel ♥
Φ
Nu ska jag försiktigt lägga mig ner i sängen och invänta samtalet. Hoppas på tid idag eller imorgon senast, annars avlider jag snart! Hoppas alla därute får en bra dag. Och att snön stannar på marken med!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0