Top of the mornin' to yah!

Blev väckt vid typ halv åtta av våran busande lilla kattunge!! Fyfan, han väljer då de värsta tider :) "Gick upp" runt tio iallafall, och slog på Snabba Cash eftersom att vi inte orkade igårkväll. Helt okej bra :D (recension inlägget ↓) !
Nu ska jag pallra mig mot köket för att idag igen äta toast, yummie!
Dagens planer :
* Träffa Mikaela + flera ! ♥
* Inta lite alkoholhaltiga drycker perhaps
* Säga hejdå till Emil som åker till Kungsör över natten
* Fixa till lite härhemma igen, tvätt osv (nej det tar aldrig slut!)
*Göra någon liten läxa kanske?

Hmm får se vilket av allt som blir gjort tihi (a) Brudarna ska jag träffa iaf, det ser jag framemot. Ha en bra dag alla ni andra, njut även fast solen ej finns mer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0