Torsdag

Jaja vem har kreativitet till rubriker liksom?! :D
Idag har det bara varit en seg dag på parken zoo. Skrivit ett helt ovärt cp prov och typ vart hos djuren. Min rygg gör sådär jätteont idag med, helt plötsligt kunde knappt röra mig på parken :( men härdade ut iaf, duktigt va? ;)
Emil och katten hämtade mig där och så åkte vi till katten en sväng och käka lite macks o umgicks. Drog hem och har bara tagit det lugnt och fått underbar massage (a) tihih :*

Förstår mig verkligen inte på människor ibland måste jag bara säga! Hur man kan vara så känslokall och dryg mot sin egen familj (gäller inte mig nu) förstår jag inte. Tänker ni er för någon gång? :s Usch och fy.....
´
Jaja jag är syyyyypertrött så jag ska snart gosa ner mig i sängen, bebis ska spela cs inatt typ eller ett tag iallafall haha :D Han laddar ner source eller vad det heter just nu så hoppas han får kul (; puss på honom <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

För du är juh en liten ängel.. eller hur

2010-11-11 @ 21:33:58
Postat av: Jessica

tänker du dig för?

2010-11-11 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0