Fraaaaajdäääj

Tjena!
Måste bara börja mitt blogginlägg med att fråga vadihelvete vissa brudar tänker med? Hur kan man vilja styra sin pojkvän efter att bara ha varit med honom i en månad? Jag ska inte ha dubbelmoral, det finns många grejer jag sagt åt emil att jag inte velat att han ska göra, dock aldrig sagt "du FÅR inte" . Men därav har också Emil gjort saker som han får stå för och därav inte göra. Men att förbjuda sin kille att gå på fest efter en månads förhållande... ? Hur mycket kan man lita på honom då? Fyfan jag skulle fly illa kvickt :s

Märker bara mer och mer sånt här beteende hos brudar nuförtiden. Helt sjukt ju. Den lilla "makt" jag sagts ha haft över emil har jag helt tagit bort nu, jag vill inte ha ett förhållande där han tror att han måste lyssna på mig. Vill han göra något så gör han det, så är det bara!

Okay nu skiter vi i det! I skrivandes stund förbereder Emil maten, eller ja potäterna! Mamma kommer snart och fixar fisken, då blire att käka och sen börja föra! 8)

Mikaela är först to arrive, sen kommer resten av partyfolket :D Kommer bli en suverääään kväll! Blir dessutom tvådagars nu såhär sista helgen på lovet! Så imorgon kör vi igen hahahah :D

SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL BITHCES! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0