Vacker tass !

Min dag har bestått av först sjukgymnasten (som var en hon och svensktalande, yey!) som jag lärde mig massa övningar som jag ska göra var tredje timme! (: Hon sa att smärtan var min kropps sätt att säga att "jag pallar inte det här" , inom det yrket jag studerar till är det ju mycket tunga lyft osv, så för att klara av det måste jag träna !
Kommer inte bli pissenkelt som hon sa, men klart det är värt det för att jobba med djur ! :) <3
·
Just idag orkade jag såklart inte sminka mig och drog på mig mysisar, då ska ju självklart Folket komma och fota oss för resan till Bryssel !!! :P Så bilden kommer bli antingen ett fett smile eller tungan ute (a) Imorgon tror jag det ska vara ute (:

När jag kom hem städade jag och plockade undan lite först, fixade disken och lagade mat. Spaghetti & bacon, blev rätt äckligt faktiskt men mat i magen ;d Efter det så satte jag igång med nåt jag velat göra ett tag nu, nämligen träna Casper =D
Så min lilla gos kan nu göra en "highfive" eller "vacker tass" :) Sjukt stolt över mitt lilla pyre tihi :*

Som sagt, är inte så jättefresch idag men ville ändå visa vad min bebis kan! Mammakärlek på hög nivå! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0