22 october

Idag vaknade vi, som många andra i Sverige till utsikten av snö! :) Jag är glad, för nu är det fint på marken, ljusare och jag får julkänsla!! Älskar verkligen julen, det är det mysigaste och bästa jag vet :)
För att fira detta så har jag nu tagit hem några julfilmer ;P Närmare bestämt tio stycken haha!
Bad Santa
En häxa i familjen
Four christmases
Holiday in handcuffs
How the Grinch stole christmas
Just friends
Miracle on 34th street
Shrek the halls
The nightmare before christmas
While you were sleeping

En toppenbunt av julfilmer, slänger nog upp nå kort betyg om dom så fort jag kollat sen! =) Nu ska jag slänga i mig lite frukost med karln, och sedan låta mysandet börja! (nej ingen praktik idag, klarar inte att frysa från 07.30 - 15.40 :/ och så suuuger det, och jag har blivit lovad ny plats... får se när det händer......!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0